po powrocie z wakacji

CO PO POWROCIE Z WAKACJI?

chociaż dokładamy wszelkich starań aby wypoczynek Państwa był tylko i wyłącznie przyjemnością, czasem coś niestety nie zagra.

ZADOWOLONY Z WYPOCZYNKU

Wróciliście Państwo zadowoleni z urlopu, bardzo się cieszymy i  już teraz polecamy się do przygotowania kolejnego wyjazdu. Zachęcamy Państwa do podzielenia się wrażeniami ze swoich podróży wysyłając do nas mail na adres biuro@nicetrip.pl z dopiskiem byliśmy polecamy lub wystawienia nam opinii na facebooku czy opinie google

NIEZADOWOLONY Z WYPOCZYNKU

Zarówno my jak i nasi Partnerzy mamy na względzie przede wszystkim dobro klienta i dołożymy wszelkich starań aby każdy nasz klient był usatysfakcjonowany.

Gdyby jednak podczas wyjazdu pojawiły się niedociągnięcia organizacyjne, zamiast dodatkowo się denerwować warto dać możliwość wytłumaczenia i rozwiązania zaistniałej sytuacji .

O czym mówi Rozdział 7 ustawy Realizacja umowy o udział w imprezie turystycznej ( na końcu artykułu znajduje się link do ustawy)

W tym celu należy zgłosić niedociągnięcia lub rozbieżność z zakupioną imprezą turystyczną już na miejscu. Najlepiej  przekazać informację rezydentowi aby mógł niezwłocznie interweniować. Jeżeli nie udało się na miejscu zmienić stanu rzeczy np. wymienić pokoju lub zmienić hotel to już na miejscu należy sporządzić notatkę reklamacyjną, która powinna zostać podpisana przez rezydenta.

Po powrocie należy napisać odpowiednią reklamację dzięki której można otrzymać np. rabat na następny wyjazd lub inną formę zadośćuczynienia.

 5 KROKÓW DOBREJ REKLAMACJI

1.Należy zastanowić się i sprawdzić w warunkach uczestnictwa czy przedmiot reklamacji jej podlega ?

2.Pismo reklamacyjne powinno zawierać poniższe elementy:

Miejscowość, data
Imię i nazwisko klienta
Adres zgodny z podanym na umowie
Telefon kontaktowy
Do działu reklamacji
Nazwa Organizatora
Adres Organizatora
Reklamacja dotyczy:
Należy wpisać nr rezerwacji podany na potwierdzeniu
Miejsce wypoczynku
Nazwę zakwaterowania
Termin pobytu

Następnie należy sporządzić opis reklamowanej usługi bądź przedmiotu
Pod reklamacją należy się podpisać i dołączyć załącznik z kserokopią sporządzonej notatki reklamacyjnej na miejscu, podpisanej przez przedstawiciela biura.

3.Pismo reklamacyjne należy przesłać niezwłocznie po powrocie na adres organizatora listem poleconym

4.Czas oczekiwania na odpowiedź uzależniona jest od czasu jaki wymaga wyjaśnianie sprawy organizatora z hotelem czy kontrahentami.

5.Otrzymujecie Państwo zwrotną odpowiedź od Organizatora

PODSTAWĄ PRAWNĄ W TURYSTYCE JEST USTAWA z dnia 24 listopada 2017r.
o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych

pobierz ustawę